fbpx

Cinema i teatre per a nens i nenes

Matrícula oberta CURS 2020-2021 · Reserva la teva plaça!


Horari
A-cció i cinema I dimecres de 17:30h a 18:30h (de 6 a 10 anys)
A- cció i cinema II:
dimecres de 18:30h a 20:00h (d’11 a 14 anys)
Profesor: Asier Ramos

A- cció i cinema III: dimarts de 18.00h a 20.00h (de 15 a 18 anys)
Profesor: Tomàs Bayo

Sempre des d’una perspectiva lúdica, el curs ofereix als nens i nenes la possibilitat de jugar i descobrir la seva creativitat des del llenguatge cinematogràfic. Utilitzant tècniques audiovisuals i teatrals milloraran la seva capacitat de la seva comunicació i aprendran a treballar en equip

Continguts generals

• Treball corporal i moviment.
• Jocs teatrals com a tècnica expressiva.
• El joc cinematogràfic com a tècnica expressiva
• Tècniques d’interpretació davant la càmera.

Estructura de les classes:

Les classes tenen una dinàmica de taller pràctic. Es divideixen en dues parts fonamentals:

• Interpretació davant de la càmera
• Introducció al llenguatge audiovisual: aprendran a planificar i gravar projectes audiovisuals que interpretaran ells mateixos

Resultats previstos

L’objectiu final del curs és que els nens aprenguin a comunicar-se a través del llenguatge audiovisual tant davant com darrere de la càmera.
En finalitzar el curs realitzen una mostra de treball final oberta al públic per mostrar tot l’après i que serà gravada en directe per ells mateixos i lliurada com a projecte de finalització de curs.

Curts i making off realitzats durant el curs 2015 – 2016.
Curts realitzats durant el curs 2016 – 2017

Curt realitzat durant el casal d’estiu 2019

Inscriu-te

Abrir chat