Justo Barranco, Barcelona, 2014. El 20 de novembre neix el dia de l’autor SGAE que pretén donar un impuls a l’assistència al teatre a Barcelona. Se centra a afavorir els autors autòctons als que el públic podran veure cada dijous fins el 18 de desembre per un preu gairebé simbòlic: tan sols 1,5 euros.
Read More »Premsa
El País: Les petjades de Hatice
9 d’agost del 2013. Javier Vellejo En ‘Mi única fe’, Adrián Pascoe i Els Investigadors joguinegen amb el gènere documental, a propòsit del personatge d’una jove turca emigrada. Autoficció, documental i biodrama: tres gèneres que la seva accelerada expansió escènica parla que artistes i públic comparteixen un interès creixent per la representació del real, envers de la idea del teatre …
Read More »El País: Miracle teatral en petit format
7 de maig del 2013. Javier Molina El microteatre i le snoves sales alternatives revitalitzen l’escena espanyola i es guanyen el favor el públic en plena crisi del món de les taules Diferents sales alternatives s’estan mantenint gràcies a un boca boca molt intens. Entre les que destaquen més hi ha Microteatro por Dinero i la Flayhard. A aquestes les segueixen …
Read More »La Vanguardia: El creixement imparable de l’ecosistema teatral barceloní
DISSABTE, 13 FEBRER 2016. JUSTO BARRANCO Les petites sales teatrals nascudes amb la crisi han tirat endavant, i continuen creixent. Al costat d’Atrium van néixer gairebé alhora Porta 4 i l’Alme ria teatre –de la companyia Gataro– a Gràcia, el teatre Akadèmia, vora la plaça Francesc Macià, la sala FlyHard a Sants… Amb afo raments reduïts –no n’hi ha cap que …
Read More »